index.html index.htmlindex.html index.html

sobota, 27 lipca 2013

Nowy blog, nowe wyzwania...

Witam na moim nowym blogu! Jak sama nazwa wskazuje będzie to blog poświęcony plastyce. Pomysł na tego bloga wpadł mi niedawno. Kocham rysować i uznałem, że dobrym pomysłem będzie pokazywanie Wam moich rysunków oraz Waszych! Jak już się zapewne domyśliliście jest chłopakiem. Mam 13 lat i od niedawna interesuję się malarstwem itd. Mam nadzieję, że będziecie czytać mojego bloga i wspólnie ze mną go tworzyć, ponieważ wy również będziecie mogli mi pomagać w jego pisaniu. Serdecznie zapraszam, więcej napiszę w kolejnych postach. ;)

2 komentarze:

  1. świetnie rysujesz (widze na górze) ja tak nie umiem ale każdy ma inny talent. Lubisz kaczora co nie? Zapraszam do siebie http://jaiswiatus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. :) Tak lubię Kaczora Donalda, czasami czytam komiksy z tej bajki, ale rysuję oczywiście różne rzeczy. :)

      Usuń

Wyszukiwarka

Obserwatorzy