index.html index.htmlindex.html index.html

piątek, 27 września 2013

Wracając do wakacji...

Pomimo, że od kilku dni mamy już kalendarzową jesień i liście powoli spadają z drzew, dzisiaj wpis będzie dosyć wakacyjny. Dlaczego? A dlatego, bo uważam, że jak temperatura spada i spada, warto wspominać, jak to było jeszcze miesiąc temu... 
Myśląc, jakie przedstawić Wam miejsce wakacyjne, nie mogłem się zdecydować. Nie rysowałem plaży, czy gór. Narysowałem raczej mało kojarzące się miejsce z wakacjami. Jest to Stare Miasto w Pucku. W Pucku byłem dokładnie w lipcu. Gdy Słońce bardzo grzało, będąc nad morzem, zwiedzałem różne miasta. Jednym z nich był właśnie Puck. Ulice tego miasta może nie są jakieś znakomite, ale centrum jest bardzo ładne. :) Co do rysunku to został zrobiony kredkami bambino i oczywiście ołówkiem. Pracowałem nad nim ponad 2,5 godziny i myślę, że nie wyszedł najgorzej. A co Wy o nim sądzicie? :) 

1 komentarz:

  1. Wyszło wyśmienicie :D Piękne budowle, budynki i...te kosze na śmieci xD

    OdpowiedzUsuń

Wyszukiwarka

Obserwatorzy