index.html index.htmlindex.html index.html

środa, 19 marca 2014

Adele

Tak jak pisałem w poprzednim poście, podczas mojej nieobecności na blogu udało mi się coś narysować. :)
Jest to stary dosyć rysunek, użyłem ołówków od B do B7, z tego co pamiętam. :)
Portret przedstawia Adele, mam nadzieję, że chociaż odrobinę ją przypomina. :D Nie jest on całkiem skończony i można zauważyć wiele błędów, które następnym razem postaram się poprawić. :) W najbliższym czasie będę o wiele więcej ćwiczył rysowanie, może spróbuję jakiejś nowej techniki? Wszystko opiszę na blogu oczywiście. ^^ 
Dobranoc. 

2 komentarze:

  1. Przepraszam, że tak muszę ocenić, ale Adel ci fatalnie wyszła. Jej twarz jest za wąska i oczy takie kanciaste:(
    http://bokazdychcebycwolny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym, to jeszcze stary rysunek.
      Mam nadzieję, że te nowsze są już lepsze. :)

      Usuń

Wyszukiwarka

Obserwatorzy