index.html index.htmlindex.html index.html

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Karmnik dla sikorek - "Krok po kroku"

Witajcie. :)
Dzisiaj w końcu post z moim nowym rysunkiem.
Naprawdę długo nad nim się napracowałem, ale z rezultatu jestem zadowolony.
Praca jak widać przedstawia karmnik otoczony przez cztery sikorki. Ziarnka w środku karmnika bardzo długo mi zajęły. 
Dodatkowo dodałem białą obwódkę wokół pierwszego planu pracy.
Przygotowałem również dla Was zdjęcia, które przedstawiają jak praca powstawała.


Format: A4
Technika: Kredki Koh-I-Noor Polycolor (36)
Czas: ok. 7-9 godzin 
Sposób: Praca odwzorowywana ze zdjęcia

"Krok po kroku"





A oto efekt końcowy:







13 komentarzy:

  1. O wiele bardziej podoba mi się zdjęcie tuż przed ukończeniem (bez tła - nie jest odpowiednio pokolorowane według mnie). Urzekły mnie te ptaki, są świetne. Udana praca, jestem ciekawa kolejnych :)
    Zapraszam na mojego bloga rysunkowego: day-dreamin-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również bardziej podoba się praca bez tła, jest odrobinę za ciemne i ptaszki trochę się w niej gubią. Sikorki bardzo urocze:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę się z powyższymi opiniami. Praca wydaje się lepsza bez tła. Sikorki wyszły Ci świetnie. Widać, że się napracowałeś przy tym rysunku ;) Czekam na kolejną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę piekne ale zgodzę się z powyższymi komentarzami :) zapraszam na mojego bloga rysunkowego jujulciax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż dużo Ci jeszcze cm brakuje. Nie wiem ile masz lat ale to wygląda jak rysunek dziecka. Nie obrażaj się od razu i ćwicz dalej skoro to lubisz. ;) Spróbuj jednak delikatniej obchodzić się z kredkami i nakładać je warstwami. Nie dociskaj ich tak mocno :) Jakbyś chciał żeby w czymś Ci poradzić odezwij się. Powodzenia w ćwiczeniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! Dzięki Tobie już wiem od czego zaczęć! ;) Ale i tak mi się tak nie uda :( masz talent

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, zazdroszczę talentu. Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie, mógłbyś tylko dopracować tło, ponieważ wygląda troszkę niestarannie
    W wolnej chwili zapraszam do mnie- arielka-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ćwicz dalej! :)
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podzielam zdanie innych a od siebie dodam, że sama mam zwykle straszne problemy z tłem. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny rysunek! bardzo mi się podoba ;)
    my-little-art-and-me.blogspot.com. - będę ci naprawdę bardzo wdzięczna jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń

Wyszukiwarka

Obserwatorzy