index.html index.htmlindex.html index.html

środa, 21 maja 2014

Powrót do ołówków

Dzisiaj znowu publikuję Wam portret.
Tym razem powróciłem do ołówków. Rysowałem ze zdjęcia, lecz zmieniłem kilka detali. Jestem zadowolony z tej pracy, uważam że jest to jeden z lepszych, o ile nie najlepszy mój portret, ale jest jeszcze wiele błędów, które mam nadzieję wkrótce wyeliminuję. :) A Wy co sądzicie o tej pracy? :) Czekam na wasze rady. 
Technika: Ołówki
Format: A5
Czas pracy: ok. 2,5-3 h
portret ołówkami

Przypominam, że w razie pytań możecie skontaktować się ze mną na Facebook'u, Ask'u i mailu. Strony dostępne po bokach strony i w zakładce 'Kontakt'. 


4 komentarze:

  1. To znowu ja ;D Super rysunek! Muszę przyznać, że prace ołówkiem wychodzą ci najlepiej ;) Jedynymi błędami, które tu widzę to oczy i ręką, ale ręka to "trudny orzech do zgryzienia" ;D Co do oczu, to są nieproporcjonalne. Jedno jest większe od drugiego. Te oko z prawej wyszło ci super, gorzej z tym lewym. I rzęsy ci super wyszły w tym prawy oku ;) A co do ręki to wystarczy żebyś zacieniował te miejsce przy kciuku ( tą tak jakby przerwę miedzy kciukiem a palcem wskazującym). Najbardziej podobają mi się usta. No normalnie cudo! *.* Naucz mnie je rysować ;D Ogólnie praca bardzo ładna ;) Ale się rozpisałam! I przepraszam za te moje "uwagi" :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rysunek:) Widać postępy (przeglądałam inne Twoje rysunki) i śmiało mogę stwierdzić, że ten portret wyszedł Ci najlepiej. Fakt, jest pare błędów, ale nie będe ich wymieniać bo poprzedniczka już zdążyła to zrobić. Wierzę, że dojdziesz do wysokiego poziomu, jeśli tylko będziesz tego chciał. Przecież chcieć to móc:) Dużo ćwicz a efekty będą szybko widoczne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie, też rysuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Cieszę się, że widać postępy w pracach, to bardzo motywuje. :)

      Usuń

Wyszukiwarka

Obserwatorzy