index.html index.htmlindex.html index.html

niedziela, 25 maja 2014

Martwa natura... i coś jeszcze. :)

Witam Was bardzo serdecznie i... słonecznie. :)
Dzisiaj prezentuję Wam moją nową pracę, a mianowicie tak jak w tytule- martwą naturę. Było to dla mnie nowe wyzwanie, ponieważ pierwszy raz ją rysowałem. Na pierwszy rzut poszły jabłka. Praca oczywiście nie jest idealna, ale jestem z niej zadowolony, gdyż zawsze trwałem w przekonaniu, że nie umiem rysować martwej natury i jest ona trudna. Myślę, że jednak nie jest tak źle, jak mi się wydawało.  
Technika: Kredki Koh-I-Noor Polycolor
Format: A4
Czas: ok. 3 h
kredki, jabłka, martwa natura

Ale to jeszcze nie koniec postu! ;)
Mam jeszcze jeden rysunek, taki na szybko. Po raz kolejny obrazek z kotem, ze względu na moją sympatię do tych zwierząt. :) Jak się podoba? ;)
Technika: Koh-I-Noor Polycolor
Format: A5
Czas: ok. 1,5-2 h 
[Niektóre miejsca na zdjęciu wyszły zbyt ciemne]


8 komentarzy:

  1. Super wyszły ci te jabłka, dzięki tym przebłyskom praca wygląda bardziej realistycznie ;) Podobają mi się również drapowania. A co do kota... to wyszedł ci pięknie! Pyszczek i oczy wyszły ci najlepiej *.*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. :)
      Dziękuję. :)

      Usuń
  2. Czeeeść! Jestem z zapytaj.onet.pl i nazywam się Kubaweee ! :D fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :) I takie blogi, to ja mogę czytać ;) Masz wielki talent i świetnie, że się z nim nie kryjesz.
    Żeby nie było, że spamuję Ci tutaj, ale też rysuję, a tu kilka moich prac:
    http://obserwatordalett-mojeprace.blogspot.com/

    Nie mogę się nadziwić, więc niestety szybko się mnie nie pozbędziesz ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa. :)
    Cieszę się, że moje rysunki Ci się podobają. Oczywiście cieszę się, że zamierzasz śledzić bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 22 yr old Librarian Jamal Franzonetti, hailing from Picton enjoys watching movies like Galician Caress (Of Clay) and Running. Took a trip to The Sundarbans and drives a Contour. zobacz co znalazlem

    OdpowiedzUsuń

Wyszukiwarka

Obserwatorzy