index.html index.htmlindex.html index.html

sobota, 1 listopada 2014

Czapla - rysunek w kolorze

Witajcie! :)
Piszę standardowo w celu zaprezentowania mojej kolejnej pracy. Znowu opuściłem się w rysowaniu, bowiem ostatni post dodałem tutaj pod koniec wakacji! Mam nadzieję, że to była ostatnia moja przerwa, a teraz wezmę się do roboty. Na dobry początek moja praca wykonana kredkami. Trochę się obawiałem, gdyż pewniej się czuję rysując ołówkami, lecz nie wyszło chyba tak źle. Ogólnie jestem zadowolony. :) Na obrazku jak widać czapla trzymająca rybę, która szczerze sprawiła mi największy problem. 
  Format: A4
Technika: Kredki Polycolor Koh-I-Noor
Czas: ok. 5 h (Nie liczyłem dokładnie)



Kolejna praca już jest w trakcie tworzenia. Dokańczam rysunek zaczęty we wrześniu. Teraz postaram się być bardziej regularny. :) 

2 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się ryba, jest najbardziej "plastyczna" z wszystkich elementów rysunku. Tło raczej zostawiłabym jaśniejsze, by nie zaburzało odbioru całości. Pozdrawiam i życzę owocnej pracy przy następnych rysunkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Wyszukiwarka

Obserwatorzy