index.html index.htmlindex.html index.html

sobota, 30 sierpnia 2014

Wieża Eiffla

Witam Was po kolejnej przerwie.
Niestety znowu miałem lekką przerwę w rysowaniu. Wiem, mnie to już też irytuje. xD
No, ale cóż czasu nie cofnę, trzeba iść do przodu. Za chwilę zaczynamy nowy rok szkolny, może to dobra okazja żeby w końcu zacząć więcej rysować? Kto wie jak to będzie. Zobaczymy. Tymczasem  prezentuję Wam kolejny mój rysunek. Tym razem- Wieża Eiffla.  Proszę o ocenę i do zobaczenia w następnym poście, który mam nadzieję napiszę szybciej niż ten. :) 

Format: A4
Technika: Ołówki Koh-I-noor'a H2, B2, B4, B6, B8
Czas pracy: ok. 3,5 h
Pracę możecie również obejrzeć na:

15 komentarzy:

  1. Udany rysunek :) Ale zważając na to, że to architektura, musisz zwrócić większą uwagę na konstrukcję. Mam wrażenie, że wieża trochę 'leci' na prawo. Widać dokładność i dużą dbałość o szczegóły, a to się ceni, brawo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. :)
      Też zauważyłem to, ale dopiero pod koniec rysowania.
      Mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej. :)

      Usuń
  2. Naprawdę masz talent. Idealnie naszkicowane i wycieniowane. Tylko w jednym miejscu tak jakby wieża się przekrzywia i z prawej strony u góry widać takie właśnie małe wgniecenie.
    Ale praca udana. ;)
    W skali 1 do 10 daję 9. ;)
    Pozdrawiam i powodzenia w dalszym rysowaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzywa wieża w Paryżu. ;)

    Ale i tak jest super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście ta wieża leci trochę na bok. Widać, że trochę pracowałeś nad szczegółami bo wyszły ci naprawdę nieźle :) Jedynie nie podoba mi się ten łuk na samym dole. Kreski wyszły trochę za grube i nie dopracowanie. Wracając do wyglądu pracy to jestem pod wrażeniem ;) podziwiam cię, że miałeś tyle cierpliwości ;D
    Pozdrawiam!

    http://moj-swiat-zamkniety-w-olowku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zaszczyt poinformować Cię, że zostałeś nominowany do nagrody Liebster Blog Award. ;) Wiecej dowiesz się na: http://maagia-ksiazek.blogspot.com.
    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca, ale zgodzę się z opinią Kingi, że wieża leci trochę na bok i, że kreski na dolnym piętrze są nie dopracowane. Ale szczegóły zrobione po mistrzowsku!
    Pozdrawiam Megi

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna praca. Ja też próbowałam ostatnio namalować wieżę Eiffla ale nie umiem :D
    http://ever-books-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. architektura zdecydowanie wychodzi Ci na razie najlepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne Szkice, Genialny Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam.
    Niestety byłam zmuszona wystawić odmowę na Ostrzu Krytyki. Szczegóły znajdziesz na blogu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się tu kontrasty. Jestem ciekawa kolejnej pracy związanej właśnie z architekturą. Zaczynaj od ogólnej konstrukcji. W skrócie od ogółu do szczegółu, abyś panował nad całą pracą. Troszkę to ciężkie, ale akurat tak mi powtarzali. Więc może i Tobie się przyda ta wskazówka :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny rysunek ;)pozdrawiam może odwiedzisz mój blog dopiero zaczynam http://monika-artystka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wyszukiwarka

Obserwatorzy