index.html index.htmlindex.html index.html

sobota, 21 czerwca 2014

Kolejny portret ołówkami

Witam Was po krótkiej ciszy.
Ostatnie ważne dni w szkole już za mną, więc mam więcej czasu na rysowanie! 
Udało mi się narysować nową pracę. Póki co zostaję przy ołówkach, aby nauczyć się nimi dobrze posługiwać, a później zastanowię się nad kredkami. :)
Z pracy jestem zadowolony, ale coś mi w niej przeszkadza... tylko nie wiem co. Może wy macie jakieś uwagi? :)
Format: A4
Do pracy użyłem:
*Ołówki Koh-I-noor'a H2-B8
*Biała kredka Koh-I-Noor Polycolor
*koh-i-noor GIOCONDA White Chalk
* Gumka chlebowa Koh-I-Noor
Czas trwania: ok. 5 h
portret ołówkami

PS: Nie zapominajcie o fanpage'u bloga: https://www.facebook.com/pages/Pabiart/413235578813192?ref=hl  Zapraszam! :) 

14 komentarzy:

  1. Czytałam, że dopiero rozpoczynasz rysować. Więc na wstępię życzę Ci od razu powodzenia i wytwałości. Po sobie wiem, że warto, a efekty przychodzą szybciej niż się wydaje. Jeżeli mogłabym Ci dać jakieś razy to zwróć uwagę na proporcję. Przejrzyj jakieś książki i przypatrz się jak powinno to wyglądać w wypadku twarzy, bo widać tu pewnie zniekształcenia. Drugą sprawą jest kontrast.Spróbuj mocniej zaznaczyć niektóre elementy tj. oczy. Jeżeli chcesz to zajrzyj do mnie. Będzie mi bardzo miło.

    Pozdrawiam Serdecznie:)
    kopytkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz talent! Musisz jedynie popracować, poćwiczyć :) Kilka rad: przed rysowaniem zrób dokładny szkic rysowanej postaci ,nos nigdy nie ma konturów, pomiędzy okiem, a powieką jest taki pasek skórki to z niego wyrastają rzęsy.Polecam Ci blogi Ilojleen i Elfika to utalentowane dziewczyny, które piszą poradniki jak narysować nos, usta itp. Nie poddawaj się dalej rysuj! Ja też zamierzam szkolić soje umiejętności rysownicze przez wakacje :)

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie. :)

      Usuń
  2. Trafiłam tu z facebook'a, napisałeś tam, że masz 14 lat i skłoniło mnie to do obejrzenia Twoich prac. Trzymam kciuki i życzę powodzenia z całego serca, Zaczynałam rysować "na poważnie" będąc mniej więcej w Twoim wieku i jeśli dalej z równym zapałem będziesz do tego podchodził szybko zauważysz postępy :) Nie chcąc powtarzać po poprzednikach, moim zdaniem troszkę szkoda, że zrezygnowałeś ze staranniejszego dopracowania szyi, twarz mimo, że trochę posypały się jej poszczególne części nie jest płaska i fajnie :) Z czasem trzeba będzie więcej uwagi poświęcić także włosom, ale z tym akurat wielu rysowników ma spore problemy, nawet jeśli z resztą radzą sobie troche lepiej od Ciebie.
    Szacun, masz potencjał. Rysuj, rysuj jak najwięcej. Będę tu zaglądać i obserwować postępy. Trzymam kciuki ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też właśnie dziwi, że w wieku 14 lat tak rysujesz. Zatem rysuj, bo jeszcze sława Cię może czeka ;)
    Pierwsze, co mi się rzuciło w oczy, to włosy dziewczyny. Chodzi o ich "gęstość" i powstały "czubek" po prawej stronie. Jej uśmiech wyszedł Ci chyba najlepiej, podoba mi się.
    Pozdrawiam:)))
    Nowy zaglądacz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie rysujesz! Na bloga wpadłam przypadkiem, ale widzę, że zostanę tu na dłużej ^^ Jak na rok rysowania rysujesz bardzo dobrze, jedyną rzeczą do której mogłabym się przyczepić to włosy, bardziej je wycieniuj, a zdziwisz się jak to zmieni twój rysunek na lepsze! Ja również rysuje i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś wpadł do mnie na bloga obejrzał rysunki oraz 'zrecenziował' je.
    Pozdrawiam ;D

    http://liwerlu.blogspot.com/search/label/rysunek - mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Z chęcią wejdę na twojego bloga, bo wciąż takich szukam. :)

      Usuń
  5. Masz dosyć.. specyficzny sposób rysowania, to fakt ;D
    Jednak akurat mi się on bardzo podoba, zważywszy jeszcze na Twój wiek ;]
    Życzę powodzenia w dalszym bloggowaniu i rysowaniu ;D
    W wolnej chwili zapraszam także od mnie ;]
    http://today-feeling-good.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Huh, chyba ma za dużą głowę. I za daleko pociągnięte brwi. Ale nie jest źle, jest bardzo dobrze. Twarz naprawdę miła i sympatyczna. Widać postępy, tylko tak dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za komentarz, bardzo ciekawe prace. Pasja, praca i cierpliwość pomoże Ci osiągnąć pożądane efekty, powodzenia :) zapraszam częściej na mojego bloga rysowankomalowanko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spośród Twoich prac najbardziej mi się podobają portrety. Jasne, że są niedociągnięcia, problemy z proporcjami, cieniowanie by się przydało poprawić... z drugiej strony, kto może powiedzieć, że rysuje tak, że już nic nie musi robić lepiej? :) W każdym razie, moim zdaniem masz talent do portretów i powinieneś iść w tym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczynałam rysować jak byłam w twoim wieku. Teraz mam 21 lat i utrzymuję się z tego, że rysuję karykatury na zamówienie. Szlifuj swój talent, a nie pożałujesz. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń

Wyszukiwarka

Obserwatorzy