index.html index.htmlindex.html index.html

czwartek, 26 czerwca 2014

Tygrys

Dzisiaj przedstawiam Wam kolejny rysunek ołówkami, lecz tym razem mały powrót do zwierząt- tygrys. Pracę rysowało mi się przyjemnie, ale długo się zastanawiałem jak ją skończyć. Głowa miała być bardziej obrócona, ale ostatecznie wyszło tak jak poniżej. Przez to znowu oczy wydają się być krzywe. :( 
No cóż nie rozpisuję się przy tym rysunku, ale w kolejnym poście postaram się więcej napisać. :) 
Tygrys ołówkami
Format: A4
Czas pracy: ok. 4 h 
Technika: Ołówki 2H-8B

4 komentarze:

  1. Według mnie wyszło super ;) No może trochę te oczy są krzywe, ale i tak praca ma swój urok. Podoba mi się c:
    http://moj-swiat-zamkniety-w-olowku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca całościowo wyszła Ci fajnie. Mógłbyś poświęcić jej jeszcze kilka godzinek, a byłoby wręcz idealnie. Chodzi jedynie o mocniejsze kreski na jego futrze i w ogóle zwiększenie ich ilości, także z oczami mógłbyś się jeszcze pobawić, kilka dodatkowych kresek nie zaszkodzi ;) Mocniejsze miejsca są super, 8B jest do tego stworzony ;D

    Takie pytanie mam do Ciebie; jakich gumek do mazania używasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny tygrys:) Gdyby nie to, że są zachwiane proporcje byłoby super.
    Dużo rysuj, a już niedługo wyjdzie Ci lepiej.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Wyszukiwarka

Obserwatorzy