index.html index.htmlindex.html index.html

środa, 16 lipca 2014

Kwiaty

Witam!
Tym razem prezentuję Wam rysunek lepszy od poprzedniego (mam przynajmniej taką nadzieję). Po kilku pracach ołówkiem, wróciłem do kredek i narysowałem bukiet kwiatów. Muszę Wam się też czymś pochwalić. Na pewno znacie metodę rysowania z "kratkami". Otóż dotychczas zazwyczaj z niej korzystałem, lecz uznałem że to najwyższa pora, żeby zrezygnować z tego! Ta praca została narysowana bez żadnych kratek. Rysowałem za pomocą obserwacji i porównywania. :)
Z pracy jestem zadowolony, zwłaszcza z jej dolnej części. Niedawno kupiłem biały żelopis i przy tej pracy bardzo mi się przydał. Wazon, w którym są kwiaty o wiele lepiej wygląda poprzez zaznaczenie światła właśnie tymże żelopisem.
Chyba za mało czasu poświęciłem na kwiaty, przez co gorzej wyglądają niż w moim założeniu, ale chyba nie jest tak źle. :)
Technika: Kredki Koh-I-Noor Polycolor
Format: A4
Czas: ok. 4h
kwiaty kredkami

6 komentarzy:

  1. Jak najbardziej widać postęp, gratulacje! :) Fajny efekt dał też żelopis, muszę spróbować go u siebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. alle ci slicznie wyszlo ! :) ja do kwiatow talentu nie mam

    frutti-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :)
    Rzeczywiście, białe elementy wazonu nadały mu głębi, widać, że to szkło i woda. Dół łodyg też wyszedł trójwymiarowo. Jeśli chodzi o górę, to zawsze możesz do niej wrócić i bardziej ją dopracować, dodać więcej cieni, szczegółów. Tulipany mają na płatkach takie ciemniejsze żyłki, możesz pobawić się z ich rysowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobrze, że już postanowiłeś nie korzystać z tej metody. Według mnie nawet lepiej ci idzie bez tego "kratkowania" ;p Dół wyszedł ci świetnie, widać trójwymiarowość. Jedynie mógłbyś popracować nad górną częścią kwiatów, bo wyglądy jakby były zrobione "od niechcenia" ;D Ale muszę powiedzieć, że zdecydowanie widać postęp od twoich pierwszych rysunków oraz, że ta praca jak dotąd jest najlepsza ;)
    Pozdrawiam!

    http://moj-swiat-zamkniety-w-olowku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem jak świetnie ukazałeś wodę i szkło, super! Dodaję do obserwowanych, będę wpadać regularnie. Zapraszam również do mnie na bloga z moją amatorską twórczością :) www.artkrzywda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wyszukiwarka

Obserwatorzy