index.html index.htmlindex.html index.html

piątek, 9 sierpnia 2013

Manga cz. 2

Dzisiaj przedstawię Wam moje dwa, gotowe rysunki z mangi. Tworzenie ich obu pochłonęło mi z ok. 1,5 godziny. Póki co żegnamy się z tematem mangi, ale kiedyś na pewno do niego wrócimy. :) Jeżeli macie jeszcze swoje rysunki mangi zapraszam do ich wysyłania. :) Inne też oczywiście przyjmujemy. Co do moich obiecanych zmian na blogu, chyba niestety zostaną przesunięte. :( Ale nie martwcie się, na pewno wkrótce blog będzie "remontowany". :)
Swoje prace oceniam średnio. Uważam, że twarze wyszły mi nie najgorzej, lecz widzę teraz że ramiona mi nie wyszły. Ale jest to chyba trzeci i czwarty rysunek mangi, więc od razu wspaniałych rezultatów nie można się spodziewać. Obrazki rysowałem patrząc na postacie w Internecie, lecz zmieniłem trochę kolory, co można zauważyć. Zwłaszcza obrazek pierwszy (po lewej), który w Google Grafika był bez kolorów (tylko kontury). Najciężej było mi narysować włosy i oczy. Taka jest moja opinia na temat tych rysunków. A co Wy o nich sądzicie?
Na blogu zauważyłem jeden komentarz, w którym jedna nasza Czytelniczka napisała, że dopiero nauczyła się rysować oczy i nie wie czy uda jej się narysować całą postać. Chcę się lekko do tego odnieść. Uważam, że przed rysowaniem postaci z mangi bardzo dobrze jest uczyć się rysować oczy. Jest to ważny element tego stylu i nie martwcie się tym, że jak dopiero teraz nauczyliście się tego rysować. Lepiej najpierw poćwiczyć, a później coś narysować. Ja osobiście nie ćwiczyłem wcześniej mangi, przez co pewnie moja ocena tych rysunków jest słabsza.


17 komentarzy:

  1. Całkiem fajne rysunki. Ja także spróbowałam kiedyś swoich sił w mandze, ale to chyba nie dla mnie, nie mam tak dużego talentu rysowniczego :)
    Pozdrawiam
    http://wojna-elfow.blogspot.com
    http://magia-przepowiedni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog . ja również kiedyś próbowałam coś tam narysować z mangi .. niezbyt wyszło , no ale trzeba próbować (y)
    ślicznie rysujesz *o*

    zapraszam do mnie
    ukrytemarzeniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie rysujesz, ja dopiero zaczynam rysować, ale sama nwm czy coś z tego wyjdzie :D

    Zapraszam do mnie : martynaandkarolina.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rysunki są ładne, ale mi się wydaje, że są trochę nieproporcjonalne, ze względu na te ramiona, jak juz pisałaś. ;)
    ja nie rysuję mangi, wolę raczej realizm. ;)
    potem gdy już z mangi chcesz zrezygnować, bardzo trudno jest przerzucić się na normalnych ludzi, w sensie nie takich 'bajkowych'.

    moj blog, zapraszam. ;) --> glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. rysunki są słabe, nieproporcjonalne, amatorsko zrobione, naprawde kiepskie. tez nie potrafie rysować mangi, moje próby mozesz zobaczyc tu
    http://wytrych131.deviantart.com/art/WataMote-Kuroki-Tomoko-FanArt-384616501?q=gallery%3AWytrych131%2F40169620&qo=14
    http://wytrych131.deviantart.com/art/Cutted-Head-386529791?q=gallery%3AWytrych131%2F40169620&qo=12
    http://wytrych131.deviantart.com/art/WataMote-Kuroki-Tomoko-FanArt-2-386849261?q=gallery%3AWytrych131%2F40169620&qo=10
    http://wytrych131.deviantart.com/art/WataMote-Kuroki-Tomoko-FanArt-3-387344427?q=gallery%3AWytrych131%2F40169620&qo=8
    http://wytrych131.deviantart.com/art/WataMote-Kuroki-Tomoko-FanArt-4-387495683?q=gallery%3AWytrych131%2F40169620&qo=7
    http://wytrych131.deviantart.com/art/Art-for-Nezu-387660462?q=gallery%3AWytrych131%2F40169620&qo=5
    http://wytrych131.deviantart.com/art/zyjesz-jak-zamkniety-w-czarnej-bance-unfinished-390157944?q=gallery%3AWytrych131%2F40169620&qo=3
    z tego pare ostatnich to "chibi" - technika pochodna mandze ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale twoje rysunki są wykonane (podejrzewam) komputerowo. Szanuję twoją opinię i dziękuję za nią. :)

      Usuń
  6. prace są jak sama ujęłaś średnie, ale widzę potencjał :) serio nie zniechęcaj się bo nie wychodzi :)
    Nikt się artystą nie urodził

    Zapraszam na mojego bloga o podobnej tematyce - artystycznej smaczeknazycie.blogspot.com/2013/08/7-warsztaty-rzezbiarskie-zdjecia-relacja.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Do wszystkich: Jestem chłopakiem, piszcie mi przez męski rodzaj czasownika. xD

    OdpowiedzUsuń
  8. jak na poczatek to bardzo fajne. nie kazdy zaczynal od swietnych portretow.
    przypominaja mi sie moje poczatki z rysowaniem mangi xDD

    zapraszam do mnie na chmury-na-niebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rysunki... ja uwielbiam rysować mangę, chociaż nie umiem sama ocenić czy idzie mi to dobrze czy nie ^^

    obserwuję i zapraszam do mnie, trwa u mnie konkurs ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero zaczynasz i to widać, ale jak będziesz dużo ćwiczyć to na pewno szybko zauważysz postępy ! Wiem co mówię, bo opieram sie na własnym przykładzie . Rysuję od ponad roku (ale nie mangę) i na początku w ogóle mi nie wychodziło . A teraz jest coraz lepiej . Bardzo sie wciągnelam i teraz jest to moja największa pasja ! Tego życzę rownież Tobie i zapraszam do mnie, jeśli chcesz zobaczyć moje prace :) http://jagodove-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie rysujesz!

    ZA KAŻDĄ OBSERWACJĘ SIĘ ODWDZIĘCZAM!
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetniee ci wychodzi rysowanie! Widać, że to lubisz robić - i bardzo dobrze :) Rysujesz coś innego prócz mangi? :D Jak tak to pokaż ^^

    zapraszam do mnie i liczę na szczery komentarz:
    http://jebsieplebsiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. początki są zawsze gorszę..Jak zaczynałam rysować to mi mówili, że się nie nadaje a teraz mówią, ze dobrze że rysuje...Więc ćwicz a z dniem na dzień będzie lepiej...Co do stronki to jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dużo rysuję od 2 lat i twoje prace są średnie , ale wystarczy dużo ćwiczyć i przede wszystkim wiara w siebie . Ten blog nie jest akurat o rysowaniu , ale o zwierzętach , zapraszam : zwierzeceserce.blog.p

    OdpowiedzUsuń
  15. drugi jest ładniejszy, ale jeszcze dużo musisz się nauczyć...;P
    Na początku zawsze jest trudno ;D

    http://otwaryswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że też masz artystyczną duszę i rysowanie jest Twoją pasją.:) Próbuj różnych technik, niech Twoją wyobraźnia się poszerza. Ja osobiście kończę liceum plastyczne i też na początku gimnazjum uwielbiałam rysować mangi. Do dzisiaj mangę czytam, jednakże jeżeli chcesz się rozwijać w zakresie rysunku czy malarstwa, to manga w ogóle Ci w tym nie pomoże. Manga cechuje się tym, że nie trzyma się zachowywania proporcje. Ciągłe rysowanie jej Cię zatrzymuje i z czasem zobaczysz, że narysowanie na przykład prawdziwego człowieka, co jest sztuką (nie musi wychodzić zaraz doskonale) będzie dla Ciebie niewykonalne. Twoja ręka, która przez cały czas rysowała mangę nie będzie potrafiła z niej wyjść. Nie poradzisz sobie z proporcjami, a wszyscy dookoła razem z Tobą będą mówić, że zamiast tego człowieka, narysowałaś znów postać mangową. :( Wiem to z doświadczenia własnego i innych, tak więc dzielę się tym z Tobą i proszę weź to do serca. :x Nie musisz zaraz rezygnować całkowicie z rysowania z mangi, ale też staraj się rysować to, co widzisz dookoła, użyj swojej wrażliwości artystycznej! :x

    OdpowiedzUsuń

Wyszukiwarka

Obserwatorzy