index.html index.htmlindex.html index.html

sobota, 10 sierpnia 2013

Moje przeszłe i przyszłe rysunki...

Dzisiaj cały dzień myślę nad tym co narysować. Przeczytałem Wasze komentarze (za które bardzo Wam dziękuję) i myślę, że będę próbował namalować jakiegoś zwierzaka. Myślę o np. psie, albo o kocie. Mam nadzieję, że dobrze mi wyjdzie. Dzisiaj zamieszczam jeszcze jeden rysunek Kaczora Donalda, a wkrótce spróbuję dodawać więcej moich rysunków z natury. :)
Rysunek jest sprzed ok. 1,5 roku, więc trochę gorzej wyszło. Zapraszam do komentowania i wysłania swoich rysunków na maila. :)

2 komentarze:

  1. szczerze? to ja lubię rysować tylko fajniej by było gdybym umiała :)) poprostu nie potrafię. Przejrzę twojego bloga z chęcią, i może dodasz kiedyś jakies wzory na proste rysunki?? :)
    Twój rysunek z kaczora hah świetny *_*
    http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent do malowania !!! Bardzo mi się podoba twój blog :)
    Obserwuję + skomentowałam = rewanż
    lena-lenka-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wyszukiwarka

Obserwatorzy