index.html index.htmlindex.html index.html

wtorek, 6 sierpnia 2013

Manga

Pewnie większość z Was wie co to jest Manga. Manga to japońskie, animowane komiksy i filmy.  Mi osobiście manga bardzo się podoba. Zwłaszcza jej malowanie jest przyjemne. Z pozoru jest to prosty styl, ale trzeba pamiętać o kilku zasadach, żeby poprawnie namalować mangę. Postacie z tego stylu zazwyczaj mają bardzo duże oczy. Oczy stanowią ważną cechą rozpoznawczą mangi. Oglądając różne postacie z tego stylu można też zauważyć, że niektóre z nich mają nienaturalny kolor włosów. Ich brody przeważnie są ostro zakończone. Dzisiaj pokazuję Wam przykłady mangi. Jest to wstęp do tego tematu, a wkrótce pojawią się moje rysunki z mangi. Już kiedyś malowałem mangę, lecz były to same postacie. Dzisiaj znalazłem bardzo fajny i ciekawy obrazek z tłem, który spróbuję namalować. A wy próbowaliście swoich sił w mandze? Zapraszam do dyskusji, a za niedługo kolejny post o mandze. Możecie również przysyłać swoje rysunki. :) 


2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam mangę :3
    W szczególności cenię sobie Naruto

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczeże mówiąc zaskoczyłeś mnie. Myślałam, że dodasz jakieś obrazki z mangiale z chłopakami... pozatym ja rysuję dużo gorzej od Ciebie, ale co się dziwić, zaczęłam w maju... zapraszam też do siebie. Nie jest to blog o rysunkach, ale może kiedyś pododaję swoją twórczość... Kathrine z lily-evans-riddle-vs-james-potter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wyszukiwarka

Obserwatorzy