index.html index.htmlindex.html index.html

piątek, 2 sierpnia 2013

Problematyczne cytryny

Mmm... Cytryny. Raczej mało osób je lubi, ale ja zawsze wyciskam z nich sok i mieszam z cukrem. Wychodzi apetyczny deser, ale... na rysunkach wychodzi już trochę gorzej. :( 
Ostatnio przeczytałem w jednej z gazet, że ciężko narysować jest cytryny. Na początku bardzo się zdziwiłem... Cytryny? A co w tym trudnego! Zgodnie z instrukcją zamieszczoną w artykule spróbowałem naszkicować jedną cytrynę. Niestety nie jest to takie łatwe! Oczywiście po kilku próbach na pewno się uda, ale ciężko narysować je tak, aby ich kształt był naturalny. Wy też możecie spróbować je namalować. Prawdopodobnie szybciej Wam się to uda niż mi, bo ja dopiero zaczynam, ale nauka to w końcu potęgi klucz, według przysłowia. :D :) Odchodząc od tematu cytryn na koniec wpisu chcę podziękować za pierwsze komentarze i za wyświetlenia. :) Bądźcie z naszym blogiem! :D Niestety nie dostałem jeszcze żadnego rysunku. :( 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyszukiwarka

Obserwatorzy