index.html index.htmlindex.html index.html

niedziela, 11 sierpnia 2013

Świat się zmienia, to i blog się zmienia...


Niedawno przekroczyliśmy granicę 1 000 wyświetleń. Z tej okazji blog przechodzi metamorfozę. Na pewno zauważyliście już nowy nagłówek i tło strony. Szykujemy jeszcze nowe menu oraz pasek boczny. Całość zmian dokona Oskar's Studio.Polecam wszystkim usługi tego studio. Zapraszam na stronę oskarstudio.wordpress.com.
 
Prócz zmian w wyglądzie, zobaczycie również zmiany w samych postach na blogu, ale o tym więcej później.

4 komentarze:

  1. Fajnie, fajnie... kiedy nn? Już nie mogę się doczekać!!! Kathrine z lily-evans-riddle-vs-james-pottrler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy szablon, jeszcze sie z akim na blogspocie nie spotkałam.
    A sam w sobie blog bardzo przydatny do młodych plastyków i takich "laików" jak ja .

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    + Prowadzę rozdanie kosmetyczne

    Obserwuje, liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pewna, że nie widziałaś podstawowego szablonu "Simple"? :D No, może trochę go przerobiłem.

      Pracuję nad motywem dla Świata Rysunków. Pomyślałem, że przyda mu się lekkie odświeżenie. Tło, nagłówek i menu to grafiki mojego autorstwa. Pracuję jeszcze nad banerem "Lubię to!" i kilkoma innymi dodatkami.

      Chciałem, by ten motyw był oryginalny. Widzę, ze udało mi się to.

      Jeśli spodobała Ci się moja praca - polub mnie na moim nowym funpage. https://www.facebook.com/pages/Oskar-Milo/389639234469896

      Usuń

Wyszukiwarka

Obserwatorzy