index.html index.htmlindex.html index.html

niedziela, 25 sierpnia 2013

Rysunki od Czytelniczki

Wczoraj wieczorem otrzymałem, bardzo miłego maila. :) Autorką była nasza czytelniczka, Wiktoria. Dostałem również trzy, równie miłe i ładne rysunki! :) Dziękuję serdecznie, że jesteście z Nami. :) A teraz przejdźmy do prac Wiki. 












Rysunki bardzo mi się podobają. :) Najbardziej spodobał mi się obrazek w środku z lwem. :) Naprawdę wygląda bardzo naturalnie! Mam nadzieję, że dostanę jeszcze więcej maili. Piszcie z rysunkami i opiniami o blogu. Zapraszam. :)

2 komentarze:

  1. ładne. ;D tego lwa widziałam na rysuj.pl ;)

    zapraszam na bloga z moimi pracami. ;) --> glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne rysunki, lew najlepszy :)

    obserwujemy ? :) www.DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wyszukiwarka

Obserwatorzy