index.html index.htmlindex.html index.html

sobota, 10 sierpnia 2013

Mój pierwszy narysowany pies

Tak jak obiecałem narysowałem zwierzaka! :) Jest to pies! Ten słodki kundelek został przeze mnie narysowany, ponieważ jest w posiadaniu moich bliskich. :) Moje wrażenia dotyczące obrazka są nie najgorsze. Myślałem, że będzie gorzej, ale i tak wiem, że praca powinna być lepsza. Aczkolwiek zapraszam do oceniania. :)
Jakość zdjęcia jest trochę słaba, w rzeczywistości wygląda trochę lepiej. Następne obrazki postaram się, żeby były w lepszej jakości. :)

4 komentarze:

  1. Ładnie rysujesz :) Jakoś zdjęcia nie jest aż taka zła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ładnie rysujesz, chciałabym chociaż w połowie rysować jak Ty ;D.

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę dziwne oczy i to jedno ucho, sierść narysowana jest źle, powinno rysować się po jednej kresce (przynajmniej ja nie znam innego sposobu, żeby to wyszło przyzwoicie), bo tutaj to trochę słabo wygląda. ale jak na pierwszy raz jest nawet nawet. ;)
    nie chcę Cię tutaj urażać, czy cos, ale to jest moje zdanie. ;)

    ja już rysowałam psa i lwa, możesz zobaczyć na moim blogu, bardzo dużo poświęciłam czasu na te prace. ;) chociaż psa też rysowałam tylko raz i to byl moj pierwszy. ;P troche sie rozpisalam. >.<
    moj blog (tam są moje prace) --> glamorien.blogspot.com

    jeszcze takie pytanie, od jak dawna rysujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miałem 5 lat dużo rysowałem, później przestałem, oczywiście co jakiś czas rysowałem, ale nie stale. Stale rysuję od kilku dni. :)

      Usuń

Wyszukiwarka

Obserwatorzy